Goldschmitt pro Ducato

Goldschmitt pro Ducato

Řešení problémů pro užitková (dodávková) vozidla a cestovní obytné automobily FIAT Ducato, CITROËN Jumper, PEUGEOT Boxer.

 

 

Řešení problémů pro užitková (dodávková) vozidla a cestovní obytné automobily

  • FIAT Ducato
  • CITROËN Jumper
  • PEUGEOT Boxer

 

 

Goldschmitt®

… nejušlechtilejší technika pro podvozky

Problém zatížení zadní nápravy

U vozidel s (trvale) vysokým zatížením zadní nápravy jsou sériové pružiny plně zatíženy. Tím je silně ovlivněn komfort při jízdě a bezpečnost. Řešení od firmy Goldschmitt:

  • Přídavné pneumatické pružiny pro zadní osu
  • Přídavné šroubové pružiny pro zadní osu
  • Přídavné listové pružiny pro zadní osu

 

 

Problém zatížení přední nápravy

U vozidel s permanentně vysokým zatížením přední nápravy se sériové pružiny velice rychle unaví a pruží až na doraz. Následkem toho jsou tvrdé nárazy, které nedělají dobře ani podvozku, ani řidiči. Řešení od firmy Goldschmitt:

  • Výměnné šroubové pružiny pro přední osu

 

 

Přídavné vzduchové pérování pro zadní osu

Přídavné vzduchové pérování se montuje mezi rám vozidla a nápravu. Zesilují a doplňují sériové ocelové pérování. Pneumatické vaky s vysokou kvalitou od firmy Goldschmitt vyrovnávají u vozidla diference v zatížení, zlepšují jízdní vlastnosti a starají se (pokud je to nezbytné) o nadzdvihnutí zádi vozidla. Nosná síla činí dle provedení a typu pružinového vaku až 2 500 kg.

 

Přídavné vinuté pružiny pro zadní osu

Pro užitková vozidla a cestovní obytné automobily, které jsou provozovány s trvale vysokým zatížením zadní nápravy, jsou vhodnou alternativou k listovým pružinám také šroubové pružiny od firmy Goldschmitt, které se používají jako přídavné pružiny. Stejnoměrné zesílení při všech druzích zatíženích zajišťuje bezpečnou a komfortní jízdu. Je tím znatelně minimalizováno silné poklesnutí zádi vozidla.

 

Přídavné listové pružiny pro zadní osu

Listové pružiny od firmy Goldschmitt plní již po mnoho let nejvyšší požadavky na komfort a provozní bezpečnost. Starají se o sníženou náchylnost na boční vítr, o lepší stabilitu v zatáčkách a usnadňují ovládání a jízdní vlastnosti vozidla. Vyšší zatížení v zadní části vozidla se nechá optimálně vyrovnat, protože „průběžně prověšené“ svazky pružin dosáhnou díky namontování přídavných pružin opět větší část svého normálního napětí – záď vozidla se zřetelně vizuálně i pocitově pozvedne. Přídavné listové pružiny se mohou namontovat rychle a nekomplikovaně a i v trvalém provozu nevyžadují žádnou údržbu.

 

Výměnné vinuté pružiny pro přední osu

Zesílené výměnné vinuté pružiny od firmy Goldschmitt zlepšují jízdní komfort a bezpečnost a zvedají vozidlo na přední ose až o 50 mm. Vytlučené díry ve vozovce a špatné úseky cest tak přestávají být pro Vaše vozidlo hrozbou. Speciální legování se stará o neúnavný dlouhodobý provoz, flexibilita a napnutí pružin zůstávají zachovány na dlouhou dobu. To Vám ušetří spoustu nákladů.

 

Přídavné vzduchové pérování

Jaké vybrat vzduchové měchy 6“ nebo 8“ Rozdíl mezi dvoukomorovými měchy 6“ a 8“ je následující:

 

6“ měchy:

maximální přípustná celková hmotnost vozidla méně než 3,5 t nosnost měchu při 3 bar a výšce měchu 150 mm je 370 kg maximální průměr měchu 163 mm maximální výška měchu 210 mm

 

8“ měchy:

maximální přípustná celková hmotnost vozidla více než 3,5 t nosnost měchu při 3 bar a výšce měchu 150 mm je 540 kg maximální průměr měchu 218 mm maximální výška měchu 260 mm

 

 

V zásadě pro dodávky o celkové hmotnosti do 3 tun nabízet vzduchové pérování s 6“ – ti palcovými měchy. Pro vozy s trvale vysokým zatížením zadní nápravy do celkové hmotnosti 3,5 t a výše doporučovat sady s 8“ měchy.

Odeslat článek známému   Vytisknout