Goldschmitt pro Ford Transit

Goldschmitt pro Ford Transit
Řešení problémů pro užitková (dodávková) vozidla a cestovní obytné automobily FORD Transit.

Řešení problémů pro užitková (dodávková) vozidla a cestovní obytné automobily

  • FORD Transit

 

Goldschmitt®

… nejušlechtilejší technika pro podvozky

 

Problém zatížení zadní nápravy

U vozidel s (trvale) vysokým zatížením zadní nápravy jsou sériové pružiny plně zatíženy. Tím je silně ovlivněn komfort při jízdě a bezpečnost. Řešení od firmy Goldschmitt:

  • Přídavné vzduchové pérování pro zadní osu
  • Přídavné vinuté pružiny pro zadní osu

 

Problém zatížení přední nápravy

U vozidel s permanentně vysokým zatížením přední nápravy se sériové pružiny velice rychle unaví a pruží až na doraz. Následkem toho jsou tvrdé nárazy, které nedělají dobře ani podvozku, ani řidiči. Řešení od firmy Goldschmitt:

  • Výměnné šroubové pružiny pro přední osu

 

Přídavné vzduchové pérování pro zadní osu

Přídavné vzduchové pérování se montuje mezi rám vozidla a nápravu. Zesilují a doplňují sériové ocelové pérování. Pneumatické vaky s vysokou kvalitou od firmy Goldschmitt vyrovnávají u vozidla diference v zatížení, zlepšují jízdní vlastnosti a starají se (pokud je to nezbytné) o nadzdvihnutí zádi vozidla. Nosná síla činí dle provedení a typu pružinového vaku až 2 500 kg. Pokud by nebylo sériové zatížení dostatečné, je možné pro mnoho běžných užitkových automobilů provést zvýšení užitečné hmotnosti (ložného zatížení).

 

Přídavné vinuté pružiny pro zadní osu

Pro užitková vozidla a cestovní obytné automobily, které jsou provozovány s trvale vysokým zatížením zadní nápravy, jsou vhodnou alternativou k listovým pružinám také šroubové pružiny od firmy Goldschmitt, které se používají jako přídavné pružiny. Stejnoměrné zesílení při všech druzích zatíženích zajišťuje bezpečnou a komfortní jízdu. Je tím znatelně minimalizováno silné poklesnutí zádi vozidla.

 

Výměnné vinuté pružiny pro přední osu

Zesílené výměnné vinuté pružiny od firmy Goldschmitt zlepšují jízdní komfort a bezpečnost a zvedají vozidlo na přední ose až o 50 mm. Vytlučené díry ve vozovce a špatné úseky cest tak přestávají být pro Vaše vozidlo hrozbou. Speciální legování se stará o neúnavný dlouhodobý provoz, flexibilita a napnutí pružin zůstávají zachovány na dlouhou dobu. To Vám ušetří spoustu nákladů.

 

Přídavné vzduchové pérování – výhody

  • záruka celoživotní neprodyšnosti na robustní dvoukomorové 8“ měchy
  • snadné ovládání díky zabudovanému kompresoru a manometru v kabině řidiče
  • schopnost zvýšení světlosti zadní části vozu
  • minimalizováno naklánění v zatáčkách a kývání při bočním větru
  • přizpůsobení pružení hmotnosti nákladu
  • působí proti unavení standardních pružin

Je možné montovat do všech modelů Ford Transit od roku výroby 1999.

 

8“ měchy:

  • maximální přípustná celková hmotnost vozidla více než 3,5 t
  • nosnost měchu při 3 bar a výšce měchu 150 mm je 540 kg
  • maximální průměr měchu 218 mm
  • maximální výška měchu 260 mm

 

Obsah dodávky

Sada obsahuje: 2 dvoukomorové 8“ měchy, montážní materiál, 12 V kompresor „Basic“, jedno manometr s ovládáním, montážní návod. Dále je možno objednat manometr, který lze namontovat do profilované přihrádky na palubní desce, nebo do přihrádky na rádio

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout