Řešení problémů pro užitková (dodávková) vozidla a cestovní obytné automobily
- FORD Transit
Goldschmitt®
… nejušlechtilejší technika pro podvozky
Problém zatížení zadní nápravy
U vozidel s (trvale) vysokým zatížením zadní nápravy jsou sériové pružiny plně zatíženy. Tím je silně ovlivněn komfort při jízdě a bezpečnost. Řešení od firmy Goldschmitt:
- Přídavné vzduchové pérování pro zadní osu
- Přídavné vinuté pružiny pro zadní osu
Problém zatížení přední nápravy
U vozidel s permanentně vysokým zatížením přední nápravy se sériové pružiny velice rychle unaví a pruží až na doraz. Následkem toho jsou tvrdé nárazy, které nedělají dobře ani podvozku, ani řidiči. Řešení od firmy Goldschmitt:
- Výměnné šroubové pružiny pro přední osu
Přídavné vzduchové pérování pro zadní osu
Přídavné vzduchové pérování se montuje mezi rám vozidla a nápravu. Zesilují a doplňují sériové ocelové pérování. Pneumatické vaky s vysokou kvalitou od firmy Goldschmitt vyrovnávají u vozidla diference v zatížení, zlepšují jízdní vlastnosti a starají se (pokud je to nezbytné) o nadzdvihnutí zádi vozidla. Nosná síla činí dle provedení a typu pružinového vaku až 2 500 kg. Pokud by nebylo sériové zatížení dostatečné, je možné pro mnoho běžných užitkových automobilů provést zvýšení užitečné hmotnosti (ložného zatížení).
Přídavné vinuté pružiny pro zadní osu
Pro užitková vozidla a cestovní obytné automobily, které jsou provozovány s trvale vysokým zatížením zadní nápravy, jsou vhodnou alternativou k listovým pružinám také šroubové pružiny od firmy Goldschmitt, které se používají jako přídavné pružiny. Stejnoměrné zesílení při všech druzích zatíženích zajišťuje bezpečnou a komfortní jízdu. Je tím znatelně minimalizováno silné poklesnutí zádi vozidla.
Výměnné vinuté pružiny pro přední osu
Zesílené výměnné vinuté pružiny od firmy Goldschmitt zlepšují jízdní komfort a bezpečnost a zvedají vozidlo na přední ose až o 50 mm. Vytlučené díry ve vozovce a špatné úseky cest tak přestávají být pro Vaše vozidlo hrozbou. Speciální legování se stará o neúnavný dlouhodobý provoz, flexibilita a napnutí pružin zůstávají zachovány na dlouhou dobu. To Vám ušetří spoustu nákladů.
Přídavné vzduchové pérování – výhody
- záruka celoživotní neprodyšnosti na robustní dvoukomorové 8“ měchy
- snadné ovládání díky zabudovanému kompresoru a manometru v kabině řidiče
- schopnost zvýšení světlosti zadní části vozu
- minimalizováno naklánění v zatáčkách a kývání při bočním větru
- přizpůsobení pružení hmotnosti nákladu
- působí proti unavení standardních pružin
Je možné montovat do všech modelů Ford Transit od roku výroby 1999.
8“ měchy:
- maximální přípustná celková hmotnost vozidla více než 3,5 t
- nosnost měchu při 3 bar a výšce měchu 150 mm je 540 kg
- maximální průměr měchu 218 mm
- maximální výška měchu 260 mm
Obsah dodávky
Sada obsahuje: 2 dvoukomorové 8“ měchy, montážní materiál, 12 V kompresor „Basic“, jedno manometr s ovládáním, montážní návod. Dále je možno objednat manometr, který lze namontovat do profilované přihrádky na palubní desce, nebo do přihrádky na rádio