Držák skútru pro pologaráže

Držák skútru pro pologaráže
Čas trochu pokročil a je to znát i na karavanech. Doba, kdy pršelo na skůtru na těžkém držáku na zadní stěně je skoro minulostí a spousta obytných aut se chlubí praktickou odkládací schránkou, která se zažila pod názvem pologaráž. Někdo tento prostor využívá k odložení všelijakého sportovního nebo profesionálního nářadí

Pohodlné naložení a složení zvládne každý

Čas trochu pokročil a je to znát i na karavanech. Doba, kdy pršelo na skútru na těžkém držáku na zadní stěně je skoro minulostí a spousta obytných aut se chlubí praktickou odkládací schránkou, která se zažila pod názvem pologaráž. Někdo tento prostor využívá k odložení všelijakého sportovního nebo profesionálního nářadí, jiný do pologaráže ukládá opravdu motocykl. Kdo ale sebou motocykl vozí, ví, že manipulace s ním není jednoduchá s ohledem na jeho hmotnost a dost často velmi malý okolní prostor.

držák skútru pro pologaráže

Toto bez problémů řeší nový, nevím jak nazvat, šuplík pro motocykl. Dokonalé konstrukce se netýkají neduhy dosavadních, byť levnějších systémů, jednoduchost a hlavně na fyzickou kondici nenáročné ovládání předurčuje toto zařízení pro široké využití. Zejména oceníme, je li motocykl zašpiněný..

 

 

 

 

Důležité informace - technický nákres

držák skútru pro pologaráže technické informace

Ale pozor, pokud máte také pologaráž, jak jej zhlédnete, dostanete nutkání a začnete o něm dost přemýšlet. Před nákupem pečlivě změřte výšku skútru a výšku držáku. Pro některé pologaráže se tento držák svou výškou nehodí.

Důležité informace - technická data

Hmotnost ca. 39 kg                  Nosnost max. 200 kg
Výška nad podlahou 115 mm           Tažná síla 3000 N
Délka plotny 190 cm                    (tlumeno)
Šířka rámu 180 cm                   Šířka plotny 57 cm
Výška stavby nad zemí max. 65 cm    Náklon od vodorovné osy max. 30

 

Odeslat článek známému   Vytisknout